بسم الله الرحمن الرحیم
بل الذین کفروا فی عزة وشقاق (سوره ص آیه2)
کسانیکهکفر پیشه کردند در نهایت تکبر و شقاوت نسبت بهرسالت پیامبر (صلی الله علیه وآله وسلم) هستند
با خبر شدیم که:
به زودی در محل خانقاه دراویش گنابادی بروجرد
استخری احداث خواهد شد.
توضیح خبرگزاری در مورد خبر:
البته آن مکان بهتر است تبدیل به استخر شود تا به عامه مومنین به جای ضرربدعت گزاری سودی برسد.
اگر فرقه گنابادی حرفی برای گفتن داشت دعوت مناظره روحانیون بروجرد را اجابت می نمود. اقدام روحانیون بروجرد در دعوت گنا بادی ها به مناظره وامتناع ایشان از پذیرش این گفتگوی علمی, هرگز از خاطر مردم متدین بروجرد محو نخواهد شد. واین فرقه ضاله وسران آنها باید بدانند که شهر مجتهدان شهیر جهان اسلام وسرداران شهید سالهای دفاع مقدس به زودی به محو فتنه آنان اقدام خواهد نمود.
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره یک
احتراما به اطلاع عموم مومنین می رساند که بررسی شرایط موجود در عرصه بین المللی این گمانه را قطعی می نماید که تمدن غربی قصد دارد برای مقابله با پیروزی های پی در پی جریان بیداری اسلامی به محوریت نظام اسلامی مقیاس درگیری با جهان اسلام را افزایش دهد.
حوادث تلخ واندوهناک سالهای گذشته مانند اهانت به ساحت پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلم) ، سخنرانی پاپ، جسارت به سامراء، تخریب بخشی از بیت المقدس و.... در کنار شکست طرح خاورمیانه بزرگ و شکست اسرائیل ، روی کار آمدن دولت مردمی در عراق، حفظ وحدت در میان مسلمین ، دستاوردهای علمی ایران و... همگی این احتمال را در محافل تصمیم گیری غرب مطرح کرده است که لازم است با دنیای اسلام محکمتر از گذشته برخورد شود؛ اگر چه این تصمیم ریسک با لائی داشته باشد.
لذا در شرایط فعلی لازم است که با محاسبات دقیق ما نیز برخوردهای متناسبی را در جهت تحقیر دنیای استکبار طراحی نمائیم که ویژگی این برنامه ها بلاشک سازماندهی ایمانهای مردمی آماده جانفشانی در راه اعلای کلمه حق خواهد بود.
در این راستا "ستاد مردمی برخورد با منافع انگلستان" مبتنی بر تئوری فعالیت شبکه مساجد وهیئات برای ارتقاء صیانت ، گسترش عدالت و رشد اعتماد در یکی از برنامه های خود برای ارتقاء صیانت در جامعه ایمانی برنامه خود را برای برخورد با منافع کشور انگلستان خصوصا باغ غصبی قلهک را با همکاری مساجد وهیئات همکار خود به زودی عملیاتی می کند.
"ستاد مردمی برخورد با منافع انگلستان
منبع خبر
بسم الله الرحمن الرحیم
با خبر شدیم که:
سخنران جلسه مشترک مساجد وهیئات بروجرد
به مناسبت شب هفت جنایت جانسوز تخریب "گلدسته های سامراء" و"سرداب مطهر غیبت"
جناب حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان می باشند
زمان جلسه: چها رشنبه شب مورخ 30/3/1386
مکان: متعاقباً اعلام می شود.
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره یک
احتراما به اطلاع عموم مومنین می رساند که بررسی شرایط موجود در عرصه بین المللی این گمانه را قطعی می نماید که تمدن غربی قصد دارد برای مقابله با پیروزی های پی در پی جریان بیداری اسلامی به محوریت نظام اسلامی مقیاس درگیری با جهان اسلام را افزایش دهد.
حوادث تلخ واندوهناک سالهای گذشته مانند اهانت به ساحت پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلم) ، سخنرانی پاپ، جسارت به سامراء، تخریب بخشی از بیت المقدس و.... در کنار شکست طرح خاورمیانه بزرگ و شکست اسرائیل ، روی کار آمدن دولت مردمی در عراق، حفظ وحدت در میان مسلمین ، دستاوردهای علمی ایران و... همگی این احتمال را در محافل تصمیم گیری غرب مطرح کرده است که لازم است با دنیای اسلام محکمتر از گذشته برخورد شود؛ اگر چه این تصمیم ریسک با لائی داشته باشد.
لذا در شرایط فعلی لازم است که با محاسبات دقیق ما نیز برخوردهای متناسبی را در جهت تحقیر دنیای استکبار طراحی نمائیم که ویژگی این برنامه ها بلاشک سازماندهی ایمانهای مردمی آماده جانفشانی در راه اعلای کلمه حق خواهد بود.
در این راستا "ستاد مردمی برخورد با منافع انگلستان" مبتنی بر تئوری فعالیت شبکه مساجد وهیئات برای ارتقاء صیانت ، گسترش عدالت و رشد اعتماد در یکی از برنامه های خود برای ارتقاء صیانت در جامعه ایمانی برنامه خود را برای برخورد با منافع کشور انگلستان خصوصا باغ غصبی قلهک را با همکاری مساجد وهیئات همکار خود به زودی عملیاتی می کند.
"ستاد مردمی برخورد با منافع انگلستان"
بسم الله الرحمن الرحیم
مثلاً می گوئیم جنگ و درباره آن می گوئیم:
آثاری را که جنگ در اقتصاد دارد در شرایط A چه هست؟
آثاری که روی نظام سیاسی و پرورشی دارد چیست؟
بعد می گوئید این آثار درست است. اثر اقتصاد آن بد است، اثر سیاسی آن هم این درجه از خوبی و این درجه از بدی را دارد ولی اثر از نظر نظام پرورشی عالی است. جنگ با کفار مبدا ساخت انسان است بعد نسبت تاثیرها را با هم ببینید، ببینید این مقوله هایی که داریم (اقتصاد، سیاست، نظام پرورشی و غیره) با هم چه نسبتی دارند؟ اقتصاد را برای چه می خواهید؟ سیاست را برای چه می خواهید؟ اینها لازمه حیات بشر هستند می گوئید می دانم برای حیات بشر است اما غرض شما از حیات بشر چیست؟ می گوئید رسیدن به برکات الهی و غیره . می گویم از اینها بوی نظام پرورشی می آید معلوم می شود در متغیرهای شما بزرگترین متغیر بحث پرورش است. بعد می گوئید نه بشر زندگی هم دارد. میز و صندلی و میکروفون و غیره را هم می خواهد. می گویم خوب اینها را برای چه می خواهد؟ بهر حال شما در مجموعه بندگی خدا را متغیر اصلی قرار می دهید در نظام پرورشی هم مقابله با کفررا متغیر اصلی قرار می دهید (ما تقوا، مقابله با هواهای درونی و بیرونی) بعد از اینکه این را می شناسید و آن را نصب العین قرار می دهید (نه اینکه قراردادی باشد) حال نسبت تاثیرات مختلفی را که دارد می سنجید. یک جمع بندی می کنید و می گوئید جنگ بسیار خوب است چون آثاری را که روی پرورش داشته است به یک منطقه ای نرسیده که اثر ضد بکند. اگر اینجوری هم امتداد پیدا کند اثر نفع آن بیشتر خواهد شد. یک وقت هست که می گوئید خود نظام پرورشی هم اگر اینجوری شود اثر مطلوب ندارد. باید آنجورش کنید. باید جنگ در این درجه باشد و خصوصیاتی را ذکر می کنید بعد می گوئید نه این آثارش خوب است. به نتیجه می رسید و وضعیت فعلی را حالا می خواهیم بشناسیم. وضعیت فعلی معلول یک سری اموری است که در گذشته واقع شده است علیت بین رابطه آن و این حاکم است. حالا پیش بینی می کنید که جنگ را جهانی کنید می گوئیم در این صورت مسلمین نجات پیدا می کنند صنایع هم خودکفا می شود تولید فرهنگ هم خودشان می کنند. قدرت و هیبت سیاسی هم خودشان ایجاد می کنند. اعتماد سیاسی شدید هم پیدا می شود. بعد می گوئید این مدلی است که انشاء الله ما می خواهیم به آن برسیم. شروع می کنید یک سری اقدامات برای مراحل مختلف انجام می دهید و به اینجا می رسید.
بسم الله الرحمن الرحیم
مدلسازى و الگوسازى، کار خود شماست؛ یعنى کار نخبگان ماست. در تحقیقات دانشگاهى باید دنبالش بروند، بحث کنند و در نهایت مدل پیشرفت را براى ایران اسلامى، براى این جغرافیا، با این تاریخ، با این ملت، با این امکانات، با این آرمانها ترسیم و تعیین کنند و بر اساس او، حرکت عمومى کشور به سوى پیشرفت در بخشهاى مختلف شکل بگیرد.
چرا لزوم این کار را باید بیان کرد؟ خیلى ساده است؛ به خاطر اینکه امروز در چشم بسیارى از نخبگان ما، بسیارى از کارگزاران ما، مدل پیشرفت صرفاً مدلهاى غربى است؛ توسعه و پیشرفت را باید از روى مدلهایى که غربىها براى ما درست کردهاند، دنبال و تعقیب کنیم. امروز در چشم کارگزارانِ ما این است و این چیز خطرناکى است؛ چیز غلطى است؛ هم غلط است، خطاست، هم خطرناک است.
ü
ü
ü
ü
ü
ü
ü
ü
ü
ü
در صورت تمایل به برگزاری این کارگاهها در مراکز علمی مورد نظرخود برای ما پیغام بگزارید.
بسم الله الرحمن الرحیم
جلسه ماه ربیع الثانی 1428 مجمع طلاب وفضلای بروجردی مقیم قم در محل مدرسه مبارکه حضرت آیت الله العظمی بروجردی(مدرسه خان) پنج شنبه مورخ 3/3/1386 برگزار گردید.
در این جلسه مسئول محترم سازمان تبلیغات استان لرستان جناب حجت الاسلام والمسلمین خادمی حضور داشتند.
اهم موضوعاتی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت مشکلات طلاب در امر تبلیغ بود. البته برخی ناهماهنگی ها در فعالیت های سازمان تبلیغات نیز به ایشان گزارش داده شد. حجت الاسلام خادمی هم از برنامه های سازمان برای بهبود وضعیت تبلیغ در استان گزارشی به جلسه ارائه دادند.
در میان اظهارات مسئول محترم سازمان تبلیغات استان آمار قابل توجهی وجود داشت که توجه به آن عبرت آموز است:
1- 22 مسجد شهرستان بروجرد امام جماعت روحانی ندارد.
2- 3000 روستا در سطح استان وجود دارد که در بهترین شرایط تا امروز فقط 600 روستا در مناسبت ها از نعمت تبلیغ دین برخوردار شده اند.
3- در شهری مانند سپید دشت با حدود 5000 جمعیت فقط 3 روحانی حضور دارند.
و...
بعد از این جلسه به صورت اختصار گزارشی از "تئوری فعالیت شبکه مساجد وهیئات" به ایشان ارائه گردید.
توضیحی در مورد تئوری فعالیت شبکه ای مساجد وهیئات